سقف کناف دکوراتیو دفتر کار ، باکس نور مخفی و نورپردازی

سقف کناف دکوراتیو دفتر کار

سقف کناف دکوراتیو دفتر کار ، باکس نور مخفی و نورپردازی

تا کنون نمونه های بسیار زیادی از اجرای کناف برای سقف کاذب دکوراتیو را ارائه نموده ایم. طرح های سقف کناف دکوراتیو دفتر کار ، منزل مسکونی، مغازه و فروشگاه و … . هدف ما در وسایت کناف پارس آوات ارائه نمونه های بسیار زیاد است تا اگر شما قصد اجرای کناف برای فضای کار یا منرل تان را دارید، بتوانید با مشاهده ی این نمونه ها و طرح ها، آنچه را که به سلیقه شما نزدیک تر است را انتخاب نمایید. اجرای کناف یا اجرای سقف کاذب، بخشی از بازسازی ساختمان است.

در این قسمت به سراغ نمونه اجرای سقف کاذب کناف در یک دفتر کار رفته ایم تا در نهایت، نمونه کار دیگری را به شما ارائه داده باشیم. اگر دفتر کار دارید و در حال بازسازی آن هستید، پیشنهاد می کنیم این فضای اداری را نیز مورد بررسی قرار دهید. هم سقف کاذب بخش های مختلف و هم نورپردازی انجام شده، می تواند برای ایده گرفتن مفید باشند.

در ابتدا لازم به ذکر است که بدانید، این دفتر کار توسط شرکت معماری آرشیفرم طراحی شده است. اجرای سقف کاذب کناف این دفتر کار، بر عهده ی شرکت کناف پارس آوات نبوده و تنها به عنوان یک نمونه کار ارائه گردیده است.

سقف کناف دکوراتیو دفتر کار

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، در بخش های مختلف این دفتر کار نظیر اتاق جلسات، اتاق مدیریت، فضای کاری کارکنان و …، کناف بصورت باکس نور مخفی دور تا دور کار شده است. این شکل از اجرای سقف کاذب بسیار مرسوم است. هم برای فضای کار و هم برای منزل مسکونی. این نوع سقف ساده است و هزینه ی پایینی دارد. علاوه بر این، زیبایی خاصی دارد و بدون شلوغ کاری سقف، می توان یک طرح دکوراتیو مدرن داشت. به طور حتم اگر به نمونه های سقف کناف دکوراتیو دفتر کار و منزل در وب سایت پارس آوات سری بزنید، نمونه های باکس نور مخفی را بسیار زیاد خواهید دید.

این نوع سقف را با عنوان نوار اتوبوسی نیز می شناسند. بنابراین اگر در صحبت با شرکت های کناف یا کناف کار چنین عبارتی را شنیدید، بدانید که در مورد چه طرحی صحبت می شود. برای ساخت باکس نور مخفی دور تا دور معمولا عرض ۴۰ سانتی متر به صورت استاندارد تعریف می گردد. نه اینکه عدد ۴۰ یک عدد استاندارد و مشخص باشد! اما بر اساس تجربه، می توان این عرض را مناسب ترین عدد برای چنین سقفی دانست. هر چند بسته به اینکه فضا چه متراژی دارد، از عرض های دیگر نظیر ۵۰ سانتیمتر یا ۶۰ سانتی متر هم استفاده می شود. بنابراین، این که عرض این نوار دور تا دوری چقدر باشد، بسته به نظر شخص کارفرما، تجربه کناف کار و البته شرایط خود محیط دارد. در مواردی که طراحی فضا توسط شخص معمار یا دفتر معماری صورت گرفته باشد هم، موضوع کاملا متفاوت و بسته به نظر طراح و معمار خواهد بود.

در ادامه با همراهی شما به بررسی و توضیح تصاویر این پروژه می پردازیم.

در تصویر زیر اتاق مدیریت این دفتر کار را مشاهده می نمایید. همانطور که در تصویر می بینید، باکس نور مخفی دور تا دور فضا چرخانده شده است و یک نور مخفی با رنگ نور طبیعی بالای باکس ها کار شده است. همچنین، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، روی نوار کناف از لامپ های کوچکی استفاده شده است. برای کار گذاشتن چنین لایت هایی در سقف، به هنگام کناف کاری، شخص کناف کار جای لایت ها را بر اساس نقشه یا تجربه شخصی یا خواست کارفرما مشخص کرده و خالی می کند.

سقف کناف دکوراتیو دفتر کار

در تصویر زیر، اتاق جلسات کوچکی در این دفتر اداری را مشاهده می نمایید. فرم کلی این سقف با اتاق جلسات که در تصویر قبلی آن را مشاهده نمودید، یکسان است. نکته ی جالب اینجاست که در این اتاق، عرض باکس نور مفخی یا نوار اتوبوسی، زیاد است.

سقف کناف دکوراتیو دفتر کار

تصویر زیر مربوط به یکی از اتاق های کاری دیگر است. این اتاق می تواند بخش حسابداری یا اتاق مالی شرکت باشد. در این اتاق، طرح سقف کمی متفاوت است. در واقع بجای چرخید باک نور مخفی دور تا دور اتاق، نوار از وسط اتاق گذشته است. این طرح ها دکوراتیو هستند و شما می توانید هر طرحی را در این نوع سقف های پیاده سازی نمایید. این موضوع کاملا تابع نظر شخصی شماست.

سقف کناف دکوراتیو دفتر کار سقف کناف دکوراتیو دفتر کار سقف کناف دکوراتیو دفتر کار

تصویر زیر مربوط به بخش رسپشن یا پذیرش این دفتر کار است. در این فضا، سقف کناف دکوراتیو دفتر کار ، بصورت پلکانی یا به عبارت صحیح تر طبقاتی کار شده است. اگر به تصویر دقت کنید، دریچه کولر را مشاهده می نمایید. کاملا مشخص است که در بازسازی این دفتر کار، برای پوشاندن کانال کولر از سقف کاذب استفاده شده است و بوسیله کناف، یک طبقه دیگر در این سقف ایجاد شده است. در نهایت سقف از حالت یک سقف معمولی که یک کانال کولر از آن گذشته است، تبدیل به سقفی دکوراتیو و طبقاتی شده است. این نوع استفاده از کناف برای سقفرا می توان حاصل تفکر طراح دانست که بهترین کار ممکن را برای سقف انجام می دهد.

سقف کناف دکوراتیو دفتر کار

سقف کناف دکوراتیو دفتر کار

سقف کناف دکوراتیو دفتر کار سقف کناف دکوراتیو دفتر کار

در این بخش به موضوع سقف کناف دکوراتیو دفتر کار پرداختیم و نمونه کاری مدرن را مورد بررسی قرار دادیم. اگر در حال بازسازی دفتر کار یا منزل تان هستید و به دنبال طرحی برای سقف هستید، پیشنهاد می کنیم این نمونه کار را نیز مشاهده کنید. همچنین برای استعلام قیمت کناف ، سفارش اجرا و یا هر گونه اطلاعات راجع به اجرای سقف کاذب، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای صفحات کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>