سقف کاذب کناف TV Room

سقف کاذب کناف TV Room

سقف کاذب کناف TV Room

در برخی از فضاهای مسکونی بخشی ویژه تلویزیون وجود دارد. این بخش را عموما با نام TV Room می شناسند. در بسیاری از خانه نیز تی وی روم بخشی از فضای پذیرایی و نشیمن است و فضایی جدا به آن اختصاص نمی دهند. در این بخش برای شما عزیزان که قصد دارید اتاق Tv Room خود را داشته باشید، نمونه هایی از طراحی و دکوراسیون این بخش را ارائه نموده ایم.

در این طرح ها برای سقف از کناف استفاده شده است و یک سقف دکوراتیو کناف به همراه نورپردازی در آن کار شده است. این کار سبب مدرن شدن فضا و جلوه بسیار خاص طراحی آن شده است.

اگر قصد دارید برای اتاق TV Room یا اتاق پذیرایی و نشیمن منزل تان از سقف کناف استفاده کنید، می تواند جهت استعلام هزینه ها، سفارش اجرا و همینطور کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین خود در پارس تاسیسات در تماس باشید.

سقف کاذب کناف TV Room سقف کاذب کناف TV Room سقف کاذب کناف TV Room سقف کاذب کناف TV Room سقف کاذب کناف TV Room سقف کاذب کناف TV Room سقف کاذب کناف TV Room سقف کاذب کناف TV Room سقف کاذب کناف TV Room

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>