سقف کاذب کم هزینه چطور اجرا می شود؟

سقف کاذب کم هزینه

سقف کاذب کم هزینه چطور اجرا می شود؟

در این بخش، شما را با سقف کاذب برای فضای تجاری و فضای مسکونی آشنا می کنیم و نمونه هایی در این رابطه ارائه خواهد شد. پس از آن به بررسی این موضوع که چطور باید سقف کاذب کم هزینه اجرا نمود خواهیم پرداخت. پس اگر قصد اجرای سقف کاذب دارید، برای آشنایی بیشتر با این موضوع و روند کار با ما در ادامه همراه باشید.

سقف کاذب برای فضای تجاری و فروشگاهی

اگر قصد دارید دستی به سر و روی منزل مسکونی خود بکشید و آن را بازسازی نمایید، و یا اینکه در محیط کار خود نیاز به تغییر دکوراسیون و نوسازی فضا دارید، یکی از گزینه های مهمی که باید آن را در نظر داشته باشید، سقف کاذب است. سقف کاذب به سقفی گفته می شود که معمولا پایین تر از سقف اصلی اجرا می گردد و عموما نقش دکوراتیو دارد. یکی از بزرگترین کارکردهای سقف کاذب بحث نورپردازی است. در فضاهای تجاری نظیر فروشگاه ها، سقف کاذب علاوه بر بحث زیبایی و نقش دکوراتیو آن، بیشتر به جهت ایجاد نورپردازی مناسب برای آن فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا این موضوع به این شکل اتفاق می افتد که شما به فروشگاهی را برای زمینه فعالیت خود خریداری یا اجاره می نمایید و برای راه اندازی و برپایی کسب و کارخود نیاز تغییر دکوراسیون کلی فروشگاه خواهید داشت. علاوه بر این معمولا نیاز به برپایی یک سیستم نورپردازی نیز می باشد. همه این موارد به این شکل انجام می شود که شما تصمیم به بازسازی فضا می گیرید و در نهایت، برای ایجاد یک طرح مدرن بر روی سقف، اقدام به اجرای سقف کاذب می نمایید و بر روی این سقف، نورپردازی مورد نظرتان را پیاده سازی می نمایید. در ادامه می توانید نمونه ای از تصاویر اجرای سقف کاذب برای فروشگاه را مشاهده نمایید:

سقف کاذب کم هزینه سقف کاذب کم هزینه سقف کاذب کم هزینه سقف کاذب کم هزینه

سقف کاذب برای فضای مسکونی

هر فضایی پس از مدتی مستهلک می شود و نیاز به بازسازی و نوسازی خواهد داشت. بازسازی با هدف نوسازی تجهیزات و تاسیسات ساختمان و همینطور ایجاد فضای مدرن و متفاوت انجام خواهد شد. ممکن است پس از سالها زندگی، از فضا و دکور منزل تان خسته شده باشید. از این رو تصمیم بگیرید با یک تیر دو نشان بزنید. هم فضا و دکور خانه تان را مدرن و متحول نمایید و هم کمی بازسازی در بخش تاسیسات منزل تان انجام دهید. یا اینکه به تازگی آپارتمانی را خریداری نموده اید و پیش از استقرار قصد دارید آن را به سلیقه خود دکوراسیون کنید. تمام این موارد منجر به این خواهد شد که شما برای سقف نیز باید کاری کنید. بهترین گزینه پیش روی شما، سقف کاذب به همراه نورپردازی است. چرا که شما می توانید سقف کاذب کم هزینه ای را برای منزل تان اجرا نمایید. با این کار هم فضای شما مدرن خواهد شد و هزینه ای معقول را صرف خواهید نمود. در ادامه می توانید نمونه ای از تصاویر سقف کاذب برای فضای مسکونی را مشاهده نمایید. (فضاهایی که اجرای سقف کاذب در آنها پیشنهاد می گردد، نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است.):

سقف کاذب کم هزینه سقف کاذب کم هزینه سقف کاذب کم هزینه سقف کاذب کم هزینه سقف کاذب کم هزینه سقف کاذب کم هزینه

سقف کاذب کم هزینه

اما فرض بر اینکه تصمیم گرفتیم سقف کاذب را برای فضای مسکونی یا فروشگاه خود به همراه نورپردازی اجرا نماییم. با توجه به هزینه های بالای بازسازی و در مجموع ساخت و ساز، بهترین متریال (مصالح ساختمانی) برای اجرای سقف کاذب چیست و چه کسی آن را انجام می دهد؟ قیمت ها به چه شکل است و چه هزینه ای را باید در نظر داشته باشم؟ مدت زمان مورد نیاز برای انجام کار چقدر خواهد بود؟

این ها سوالاتی است که به طور حتم ذهن شما را مشغول کرده اند و ما در ادامه به تک تک این سوالات پاسخ خواهیم داد.

بهترین متریال برای اجرای سقف کاذب کم هزینه چیست؟

به زبان ساده باید اینطور گفت که بهترین متریال برای اجرای کم هزینه سقف کاذب، کناف است. کناف یا ورق های گچی قیمت بسیار مناسبی دارند. در مقایسه با سایر متریال هایی که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند نظیر گچ و رابیتس، کناف هزینه به مراتب کم تری در بر خواهد داشت.

قیمت کناف کاری چگونه محاسبه می شود و چقدر هزینه در برخواهد داشت؟

همانطور که اشاره نمودیم کناف نسبت به سایر متریال ها بسیار کم هزینه تر است و هزینه کم تری در بر خواهد داشت. اما اگر می خواهید قیمت دقیق کارتان را بدانید، نیاز به کارشناسی بیشتری است. کناف به سه شکل محاسبه قیمت می شود، مترمربع، مترطول و چکی! بسته به متراژ و نوع پروژه نحوه قیمت گذاری متفاوت خواهد بود. اگر قیمت ها روند ثابتی داشتند، قیمت ها را بطور دقیق به شما می گفتیم اما در حال حاضر نیاز است برای استعلام قیمت با شماره کارشناسان تماس بگیرید. شماره ها در بالای سایت درج شده اند.

مدت زمان مورد نیاز برای انجام کار چقدر خواهد بود؟

خوب است بدانید کناف متریالی است که اجرای آن بسیار سریع است. در مقایسه با سایر متریال هایی که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند، سرعت کناف در اجرا فوق العاده است. به عنوان مثال سقف کاذب یک سالن نشیمن ۵۰ متری بیشتر از ۲ الی ۳ روز زمان نخواهد برد. از سوی دیگر، ورق های کناف خشک هستند. از این رو، بلافاصله پس از اتمام کناف کاری شما می توانید نقاشی را شروع کنید. این را مقایسه کنید با زمانی که از گچ و رابیتس استفاده می کنید و شما نیاز به یک هفته زمان نیاز دارید تا گچ خشک شود و سپس بتوانید سقف را نقاشی نمایید! این سریع الاجرا بودن کناف برای فضای تجاری و فروشگاهی بسیار فوق العاده است.

در این مطلب سعی کردیم سقف کاذب ازران قیمت را برای شما تشریح کنیم و متریال مناسب، قیمت آن و زمان مورد نیاز برای اجرای آن را برای شما باز نماییم. بنابراین اگر قصد اجرای سقف کاذب کناف را دارید، می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره، استعلام هزینه های اجرای کار و …، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>