سقف کاذب مدرن : نمونه طراحی شده برای منزل مسکونی

سقف کاذب مدرن

سقف کاذب مدرن : نمونه طراحی شده برای منزل مسکونی

امروزه وقتی به سراغ یک پروژه مدرن می رویم و یا قصد داریم منزل مسکونی خود را به سبک مدرن بازسازی نماییم، یکی از قسمت هایی که نباید از آن غافل شد سقف است. اجرای یک سقف کاذب مدرن و نورپردازی آن، می تواند کمک بزرگی به مدرن به نظر رسیدن منزل مسکونی شما نماید. در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی نمونه ای از اجرای یک طرح مدرن برای سقف آپارتمان مسکونی بپردازیم. اگر به دنبال ایده و طرح مناسب برای منزل مسکونی تان هستیدف پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

همانطور که پیش تر بارها در وب سایت کناف پارس آوات عنوان نموده ایم، یکی از بهترین و مناسب ترین متریال ها برای اجرای سقف کاذب (هر طرحی با هر سبکی)، کناف است. کناف یا ورق های فشرده گچی خشک، بواسطه قیمت مناسب ، اجرای سریع ، کیفیت بالای ساخت و …، به عنوان اصلی ترین متریال اجرای سقف کاذب قلمداد می شود. در این آپارتمان نیز برای اجرای سقف کاذب مدرن از کناف استفاده شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، در بخش های عمده ای از سقف این آپارتمان، کناف بصورت باکس نور مخفی، دور تا دور فضا کار شده است. بر روی این سقف کاذب از نور مخفی استفاده شده است که زیبایی کار را دو چندان می کند. پیشنهاد می کنیم اگر از سقف کاذب برای منزل تان بهره بردید، از نورپردازی و اجرای نور مخفی غافل نشوید. چرا که زیبایی کار را تمام می کند.

از نظر معماری و طراحی داخلی، کار مدرن چه کاری است؟ به طور معمول سبک مدرن، سبکی است که در آن از خطوط صاف استفاده می شود. وقتی از پروژه ای با عنوان مدرن یاد می شود، به این معناست که خطوط مورد استفاده در این طرحی صاف و محل تقاطع خطوط، عموتا ۹۰ درجه است. البته این موضوع حکم نیست اما از نشانه های ظهور و استفاده از سبک مدرن است.

در این آپارتمان همانطور که مشاهده می نمایید، خطوط مورد استفاده در بخش های مختلف سقف ، همگی صاف و محل تقاطع خطوط نیز زاویه ۹۰ درجه دارد.

اگر قصد اجرای سقف کاذب مدرن برای منزل مسکونی یا محیط کارتان را دارید، می توانید جهت مشاوره، استعلام هزینه ها و سفارش اجرای پروژه با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. همچنین چنانچه در رابطه با اجرای کناف سوال یا پرسشی در ذهن دارید، علاوه بر تماس با مشاورین پارس آوات، می توانید سوالات خود را از طریق بخش نظرات در انتهای همین صفحه مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

در ادامه دعوت می کنیم نمونه طرح ارائه شده برای این آپارتمان را مشاهده نمایید.

سقف کاذب مدرن سقف کاذب مدرن سقف کاذب مدرن سقف کاذب مدرن سقف کاذب مدرن سقف کاذب مدرن

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>