جای پرده ای کناف

جای پرده ای کناف

جای پرده ای کناف

اگر در حال ساخت یک منزل نوساز و یا بازسازی منزل مسکونی تان هستید، حتما می دانید که یکی از بخش هایی که می توان با کناف کار کرد، بخش جای پرده ای کناف است. به طور صحیح تر، باید اینطور گفت که وقتی در حال بازسازی دکوراسیون منزل تان هستید، به طور حتم به سراغ اجرای سقف کاذب با یک طرح خاص و دکوراتیو نیز رفته اید.

طرحی مدرن که به همراه یک نورپردازی خاص، دکوراسیون منزل شما را متحول و مدرن کند. وقتی به سراغ اجرای سقف کاذب می روید، می توانید طرح های بسیار متنوعی را بر روی سقف اجرا کنید. از اجرای باکس نور مخفی دور تا دور نشیمن منزل تان گرفته تا طرح های مدرن دیگر. برای اجرای این طرح ها، می توانید از متریال کناف استفاده کنید. در واقع کناف بهترین متریال برای اجرای سقف کاذب و همینطور طرح های متنوع بر روی سقف است.

وقتی طرح خاصی را بر روی سقف اجرا می کنید، یکی از گزینه هایی که می توانید در نظر داشته باشید، جای پرده ای کناف است. در واقع امروزه در بسیاری از کارهای مدرن و طرح های جدیدی که بر روی سقف اجرا می گردند، یکی از آیتم هایی که در نظر می گیرند، جای پرده است. در این طرح، از سقف در قسمتی از دیوار که قرار است پنجره نصب شود، یک باکس باریک و با ارتفاع کم پایین می آید. این قسمت از دیوار فاصله ای کم دارد و در این فاصله ی کم، پرده نصب می گردد. جای پرده در حقیقت مانع دیده شده بخش بالایی پرده می شود و به این شکل، کار شما بسیار مدرن تر به نظر خواهد رسید.

در این بخش، نمونه ای از اجرای جای پرده ای با کناف را آماده نموده ایم که در تصویر بالا می توانید آن را مشاهده نمایید. اگر قصد اجرای کناف برای سقف، دیوار، جای پرده و … را برای منزل مسکونی و یا محیط کارتان دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

جای پرده ای کناف جای پرده ای کناف جای پرده ای کناف جای پرده ای کناف

در این بخش به بررسی اجرای جای پرده ای با کناف پرداختیم. اگر در رابطه با اجرای کناف، سوالی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر پرسش خود را مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

2 پاسخ به “جای پرده ای کناف”

  1. سلام،باتشکر از اطلاعات شما.سوالی داشتم.
    در فضای در نظرگرفته برای پرده، فاصله کناف تا دیوار در حالت استاندارد چقدر باید باشد؟ یعنی در اجرای کناف برای نصاب پرده چقدر فاصله باید در نظر گرفت؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>