تفاوت کناف با گچ کاری !

اجرای کناف،اجرای سقف کاذب کناف،کناف کاری

تفاوت کناف با گچ کاری !

بسیاری از دوستانی که با پارس آوات برای اجرای کناف تماس می گیرند، بار اول است که نام کناف را شنیده اند و تنها می دانند که برای سقف کاذب  یا باکس نور مخفی باید از کناف استفاده نمود. بنابراین اولین سوال این است که کناف چیست و از چه جنسی است و چطور اجرا می شود؟

از این رو توضیحی کوتاه و ساده در این رابطه ارائه خواهیم نمود. کناف چیزی نیست جز گچ! در واقع صفحات کناف ، ورق های آماده و فشرده گچی هستند که بصورت ورقه ای عرضه می شوند. ورق های گچی خشک! برای اجرای کناف بر روی سقف باید ابتدا شاسی کشی مورد نظر انجام شود یا اصطلاحا کار زیرسازی گردد. سپس، ورق های کناف روی شاسی سوار شده و توسط ابزار مخصوص محکم می شوند.

یکی از محاسن بزرگ کناف خشک بودن آن است. به محض پایان کناف کاری شما می توانید اقدام به نقاشی نمایید. در نتیجه اجرای کناف نسبت به گچ کاری و … بسیار سریع تر خواهد بود. کناف سریع تر، دقیق تر، ارزان تر و مطمئن تر از گچ معمولی است و از این رو، امروزه کناف تبدیل به یکی از متریال های اصلی ساختمان شده است.

اگر شما نیز قصد استفاده از کناف برای سقف کاذب، باکس نور مخفی یا دیوار کناف را دارید می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای کناف،اجرای سقف کاذب کناف،کناف کاری اجرای کناف،اجرای سقف کاذب کناف،کناف کاری اجرای کناف،اجرای سقف کاذب کناف،کناف کاری اجرای کناف،اجرای سقف کاذب کناف،کناف کاری اجرای کناف،اجرای سقف کاذب کناف،کناف کاری اجرای کناف،اجرای سقف کاذب کناف،کناف کاری اجرای کناف،اجرای سقف کاذب کناف،کناف کاری اجرای کناف،اجرای سقف کاذب کناف،کناف کاری

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>