ترکیب کناف سقف با دیگر متریال ها

کناف سقف کاذب،کناف ساده سقف

ترکیب کناف سقف با دیگر متریال ها

یکی از خلاقیت هایی که برخی طراحان در طرح های خود بکار می برند، ترکیب متریال هاست.‌ بدین معنا که به جای اینکه سقف را تنها با یک‌ متریال مانند کناف کار کنند و در نهایت به نورپردازی بپردازند، از دو متریال یا بیشتر بهره می برند.

البته لزوما نیازی نیست یک طراح چنین کاری انجام دهد، بلکه خود شما هم می توانید چنین خلاقیتی داشته باشید. کافی است نمونه های سقف با این ویژگی را مشاهده و بررسی نمایید و ببینید کدام یک با سقف منزل و یا محیط کار شما همخوانی و‌تطابق بیشتری دارد و البته با طبع و سلیقه شما‌نیز سازگار است.

یکی از این نمونه ها استفاده از چوب و یا دیوارکوب های چوبی است که می تواند در کنار کناف بر روی سقف قرار گیرد و پس از نورپردازی زیبایی منحصربفردی به شما خواهد داد. همچنین می توان از دیگر متریال ها د کنار کناف برای اجرای سقف کاذب بهره گرفت. ترکیب متریال ها، وقتی ایده ها و طرح ها تکراری هستند، ایده ی جذابی بنظر می رسد.‌ در ادامه نمونه هایی از این ترکیب متریال آماده شده است که می توانید بهتر با این مفهوم آشنا شوید.

همچنین چنانچه در زمینه اجرای کناف نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

کناف سقف کاذب،کناف ساده سقف

کناف سقف کاذب،کناف ساده سقفکناف سقف کاذب،کناف ساده سقفکناف سقف کاذب،کناف ساده سقفکناف سقف کاذب،کناف ساده سقفکناف سقف کاذب،کناف ساده سقفکناف سقف کاذب،کناف ساده سقف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>