اجرای کناف دیوار تالار عروسی

اجرای کناف دیوار تالار عروسی

اجرای کناف دیوار و سقف تالار عروسی

همانطور که احتمالا در تالارهای عروسی دیده اید، در تالارهای عروسی دیوار و سقف بصورت دکوراتیو کار شده اند. در واقع روی سقف تالار عروسی، می توانید یک سقف کاذب با طراحی متفاوت به همراه نورپردازی و همینطور بر روی دیوار نیز، یک طرح خاص به همراه نورپردازی را مشاهده نمایید. این سقف و دیوار در تالارهای عروسی و طرح های خاصی که مشاهده می کنید، با متریال کناف اجرا شده است.  در این مطب به بررسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی خواهیم پرداخت.

نمونه ای که در این بخش برای شما آماده نموده ایم مربوط به تالار تاج است که در منطقه گرمدره تهران واقع شده است. این تالار، از تالارهای شاخص شهر تهران و منطقه گرمدره است که دیزاین خاصی دارد. در ابتدا لازم است به اطلاع شما برسانیم که این کار کناف این تالار توسط شرکت پارس آوات انجام نشده است و این تالار، تنها به عنوان یک نمونه موردی ارائه گردیده است.

چرا بر روی دیوار تالار از کناف استفاده می کنیم؟ دلیل این امر طرح پذیری بسیار بالای کناف، اجرای سریع و البته قیمت مناسب کناف است. در واقع اگر شما قصد داشته باشید طرحی مانند آنچه در این تالار اتفاق افتاده است را بر روی دیوار پیاده سازی نمایید، متریال های زیادی برای انجام این کار وجود ندارند. در همین راستا، بهترین مصالح برای انجام این کار، کناف است. کناف متریال سبکی است که خشک هم هست. خشک به این معنا که این متریال به صورن پنل آماده موجود است. این پنل ها، سر پروژه، بر اساس طرح و اندازه هایی که در طرح مشخص است، برش خورده و بر روی سازه کناف که از پیش بر روی دیوار نصب گردیده است، نصب می شوند. در نهایت کناف نصب شده، بتونه و نقاشی شده و در کمترین زمان ممکن، طرح مورد نظر شما بر روی دیوار اجرا می گردد.

از طرف دیگر کناف متریال سریعی است. بدین معنا که نه تنها نصب و اجرای آن سریع است، بلکه به دلیل خشک بودن آن، بلافاصله پس از اجرای کناف می توان کار نقاشی را انجام داد. با کناف بر روی دیوار، طرح های بسیار متنوعی قابل اجرا است و در این بخش، شما تنها یک نمونه را می بینید.

اگر قصد اجرای کناف دیوار تالار و یا اجرای سقف کاذب تالار را دارید، می توانید جهت مشاوره، استعلام هزینه های کناف و قیمت های اجرایی، طرح های موجود برای دیوار و سقف تالار و … با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی  اجرای کناف دیوار تالار عروسی    اجرای کناف دیوار تالار عروسی  اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی   اجرای کناف دیوار تالار عروسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی

در این مطلب به بررسی اجرای کناف دیوار تالار عروسی پرداخته ایم. اگر در رابطه با اجرای کناف بر روی دیوار سوالی در ذهن دارید و یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، می توانید از طریق بخش زیر، پرسش خود را مطرح نمایید. همچنین اگر قصد دارید یکی از نمونه کارهای شرکت کناف پارس آوات در زمینه اجرای کناف برای تالار عروسی را مشاهده نمایید، می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

اجرای کناف بر روی دیوار و سقف، تالار پذیرایی میلاد

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>