اجرای سقف کناف آرایشگاه به شکل معلق

اجرای سقف کناف آرایشگاه

اجرای سقف کناف آرایشگاه به شکل معلق

در فضاهای تجاری، داشتن دکوراسیون شیک و لوکس کمک زیادی به جذب مشتریان خواهد نمود. بویژه برای کسب و کارهایی که خدمات لوکس نظیر خدمات زیبایی را ارائه می دهند. دیزاین مدرن و لوکس برای این فضاها، بسیار حائز اهمیت است. یکی از آیتم هایی که برای داشتن دکوراسیون لوکس باید مد نظر قرار گیرد، سقف است. طراحی سقف به شکل مدرن و نورپردازی مناسب، می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی فروشگاه و مغازه شما ایفا نماید. در همین راستا، قصد داریم در این مطلب به بررسی اجرای سقف کناف آرایشگاه یا به عبارت صحیح تر، سالن زیبایی و خدمات ناخن بپردازیم.

برای اجرای یک سقف کاذب مدرن، بهترین راه این است که ابتدا یک طرح مدرن و مناسب را برگزینید و سپس با استفاده از متریال کناف اقدام به اجرای سقف نمایید. کناف، یک متریال خشک است که از گچ فشرده تشکیل شده است. روش کار اجرای کناف به این شکل است که بر اساس طرح مورد نظر شما، سازه کناف بر روی سقف نصب می شود و سپس کناف که به صورت ورق ورق می باشد، بر اساس ابعاد مشخص برش خورده و بر روی سازه کناف نصب می گردد. در نهایت، بر روی کناف نصب شده بتونه کاری انجام شده و نقاشی صورت می گیرد. در این میان، در هنگام کناف کاری، جای لایت ها نیز بر روی سقف مشخص شده و جای آن برش می خورد. پس از اتمام کناف کاری و نقاشی و …، برق کار، لایت هایی که شما از قبل آنها را انتخاب و خریداری نموده اید را بر روی سقف نصب می کند. این اتمام کار است.

در این آرایشگاه یا سالن زیبایی همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، سقف به شکلی کار شده است که انگار از سقف معلق است! دلیل این که سقف کاذب این طور به نظر می رسد، این است که چون از سقف از چهار طرف فاصله دارد، حالت جزیره مانند به آن داده است. برای فضایی نظیر آرایشگاه اجرای این سقف نه تنها هزینه بالایی در بر ندارد، بلکه به شدت کار را خاص و مدرن نموده است.

شما می توانید برای اجرای سقف کناف آرایشگاه ، سالن زیبایی، و یا هر فضای تجاری دیگر به این شکل، با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید. همچنین، برای دریافت مشاوره در زمینه اجرای کناف، هزینه و قیمت کناف و … می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کناف آرایشگاه

در این مطلب، به بررسی اجرای سقف کناف آرایشگاه و سالن زیبایی پرداختیم و طرحی مدرن برای سقف این فضا ارائه نمودیم. اگر در رابطه با این طرح و یا در کل اجرای کناف برای سقف فروشگاه و منزل سوالی در ذهن دارید، علاوه بر تماس، می توانید از طریق بخش زیر، پرسش خود را مطرح نمایید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>