اجرای سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی

سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی

اجرای سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی

برای داشتن یک فضای مدرن، یکی از آیتم ها که باید به طراحی آن توجه نمود، سقف است. برای یک سقف با طرح خاص، نیاز به استفاده از متریال کناف برای ایجاد سقف کاذب و نورپردازی خواهیم داشت.

در این قسمت نمونه ای از اجرای کناف برای سقف کاذب یک کلینیک دندانپزشکی را آماده نموده ایم. تمام سقف این کلینیک مدرن شامل بخش رسپشن، اتاق های پزشکان، اتاق جلسات پزشکان و … با کناف کار شده است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، طراحی سقف و نورپردازی با یکدیگر همراه هستند و یک نور مخفی بسیار مدرن در این کلینیک صورت گرفته است.

اگر قصد دارید سقف کلینیک و مطب پزشکی را با یک طرح و نورپردازی مدرن و خاص اجرا نمایید، می توانید با پارس تاسیسات در تماس باشید.

سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی سقف کاذب کناف کلینیک دندانپزشکی

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>