اجرای سقف کاذب پلکانی

اجرای سقف کاذب پلکانی

اجرای سقف کاذب پلکانی

کناف متریالی است که قابلیت انعطاف بسیار بالایی دارد. به این معنا که شما می توانید تقریبا هر طرحی را بر روی دیوار یا سقف با کناف پیاده سازی نمایید. طراحان داخلی و معماران، برای اجرای طرح های خاص بر روی سقف، از کناف استفاده می کنند. دلایل این امر م مشخص است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. در این بخش قصد بررسی اجرای سقف کاذب پلکانی را داریم که یک نمونه طرح خاص و متفاوت است. اگر به دنبال طرح های مدرن و جدید از اجرای کناف بر روی سقف هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ی این مطلب را از دست ندهید.

چرا از کناف برای اجرای طرح های خاص بر روی سقف و دیوار استفاده می شود؟ در گذشته در وب سایت کناف پارس آوات بارها به این سوال پاسخ داده ایم. اما در این مطلب نیز بصورت تیتر وار برخی ویژگی های کناف را که سبب انتخاب آن برای اجرای طرح های خاص می شود، بیان خواهیم نمود

  • انعطاف کناف در قابلیت اجرای طرح های مختلف بر روی سقف و دیوار
  • قیمت تمام شده ی ارزان نسبت به دیگر متریال های مشابه
  • سرعت بالای اجرای کناف
  • خشک بودن کناف به این معنا که بلافاصله پس از کناف کاری ، می توان عملیات نقاشی را آغاز نمود و نیازی به خشک شدن مانند گچ وجود ندارد.
  • سازه سبک کناف و عدم تحمیل وزن زیاد به سازه ساختمان که در مهندسی سازه بسیار حائز اهمیت است.
  • مقاومت بالا در برابر انواع آسیب ها نظیر ضربات احتمالی و همچنین خطراتی نظیر زلزله
  • تنوع بالای متریال برای استفاده در اقلیم های مختلف و همچنین وجود انواعی نظیر ضد حریق!

ویژگی های ذکر شده، تنها بخشی از ویژگی های کناف هستند. با وجود متریالی نظیر کناف برای دیوار و سقف، دیگر مجالی برای استفاده از ترکیباتی نظیر گچ و رابیتس باقی نمی ماند. اما در ادامه به اجرای سقف کاذب پلکانی خواهیم پرداخت.

نمونه ای از طرح های متفاوت و مدرن کناف که با طرح های متداول بسیار فاصله دارد، اجرای کناف بصورت پلکانی بر روی سقف است. همانطور که در تصاویر این بخش مشاهده می نمایید، کناف، بر روی سقف بصورت پله ای با اختلاف ارتفاع اجرا شده است. این کار می تواند دلایل مختلف داشته باشد. یک اینکه امکان اجرای سقف بصورت ساده وجود ندارد (به دلیل وجود تاسیسات ساختمان) و یا اینکه این کار برای زیبایی و ایجاد تفاوت انجام می شود. در هر حالت کناف کاری این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که سقف را به زیباترین شکل ممکن کاور کنید.

تصاویر ارائه شده در این بخش مربوط به یک دفتر کار خارجی است و تنها به عنوان نمونه ای از طرح های اجرای کناف ارائه گردیده است. اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه اجرای کناف برای سقف و دیوار دارید و یا اینکه قصد دارید قیمت حدودی کارتان را برآورد کنید و همینطور برای سفارش اجرای کناف برای سقف و دیوار منزل و محیط کارتان، می توانید با مشاورین خود در شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کاذب پلکانی اجرای سقف کاذب پلکانی اجرای سقف کاذب پلکانی اجرای سقف کاذب پلکانی

در این مطلب به بررسی نمونه ی اجرای سقف کاذب پلکانی با کناف پرداخته ایم. اگر در رابطه با طرح های مختلف اجرای کناف سوالی در ذهن دارید، علاوه بر راه تماس با مشاورین، می توانید پرسش خود را از طریق بخش زیر نیز مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در کمترین زمان ممکن پاسخ سوالات شما را خواهند داد.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>